Tuesday 1 August 2017

Greg Forex Handel


Forex trading. Remember att CFD är en levererad produkt och kan leda till förluster som överstiger dina insättningar. Trading CFDs kanske inte är lämpliga för alla, så var vänlig försäkra dig om att du fullt ut förstår de risker som är förknippade med. IG är ett handelsnamn på IG Markets Ltd och IG Marknader Sydafrika Limited International konton erbjuds av IG Markets Limited i UK FCA Number 195355, en juristrepresentant för IG Markets South Africa Limited FSP nr 41393 sydafrikanska invånare är skyldiga att erhålla de nödvändiga skatteklareringsbevis i linje med deras utländska investeringsbidrag Och får inte använda kredit - eller betalkort för att finansiera sitt internationella konto. IG tillhandahåller endast utförande av tjänster och går in i huvudkontrakt med sina kunder på IGs priser. Sådana handlar är inte i utbyte Även om IG är en reglerad FSP, utfärdar CFD utgivna av IG Regleras inte av FAIS-lagen eftersom de genomförs på grundval av principiella principer. Informationen på denna webbplats är inte riktad till en T invånare i Förenta staterna eller Belgien eller ett visst land utanför Sydafrika och är inte avsedda att distribueras till eller användas av någon person i något land eller jurisdiktion där sådan distribution eller användning skulle strida mot lokal lag eller förordning. S främsta CFD-leverantör i affärsdagsinvesterare månadsvisa årliga aktiemäklareutmärkelser 2012 och 2013, bästa plattformen för aktiva dagshandlare 2013 och 2014 och SA: s bästa online-börsmäklare år 2015.Greg Secker Review-min väns erfarenhet efter att ha spenderat 3.000 på Greg Secker. Just nyligen ringde jag en av mina goda vänner för att se vad han var med. Han sa att han bara deltog i ett betalt seminarium med Greg Secker som är grundaren av Knowlege To Action-ett valutahandelskursföretag. Jag kunde ha sagt till honom kompis , Du kommer att slösa dina pengar, går inte, eftersom all information du behöver är tillgänglig gratis på internet men det var för sent. Okej intressant, tänkte jag själv eftersom jag läste någonstans på nätet var det Ganska ex Pensive. How mycket betalade jag, frågade jag 3.000 var svaret. Bloody godhet nådig mig. Om du använder de strategier som lärdes i seminariet kursen frågade jag honom Ja, han sa, jag försökte det och inte fungerar bra för mig så jag är Inte längre använda dem längre. Väl efter det samtalet bestämde jag mig för att dela mina tankar om det bra och dåliga att betala för valutakurser och saker som du ser online. Greg Secker-grundare av kunskap till handling. Jag kommer snart Samma gång som min vän men jag gjorde något annorlunda. Detta var en liknande väg som jag nästan tog när jag var en nybörjare forex näringsidkare och betalade nästan 6000 för en valutakurs kurs eller homestudy kurs som kommer med en tänkande bunt av mapp med tryckt A4 Papper inuti med hundratals sidor och kommer med DVD-skivor osv. Det bra för mig var dock att jag deltog i en av sina gratis online-webinar bara genom att sitta i bekvämligheterna i mitt hem och förstod vilka små bitar och delar av handelssystemet de Använder jag var nybörjare b Ack då och visste inte mycket och allt de sa var som helig graal för mig, det var övertygande och fullt av försäljningsplatser som jag nästan för ut mitt kreditkort men något djupt inne i mig hindrade mig från att göra det. Webinar var gratis men Det handlade allt om att marknadsföra sin dyra produkt. Jag kunde inte tro hur de marknadsförde den här homestudy-kursen och folk förklarade sina kreditkort och betalade 6000 mot slutet av seminariet. Om du tror att det var galet, var det inte mentalt. Jag gjorde motsatsen till vilken majoritet jag använde sökorden jag hörde i seminariet, skrivit i google och läste allt om vad de pratade om och så småningom räknade ut de flesta saker de sa att de skulle avslöja i hemmet kursen. Jag ser att många av dessa dyra valutahandelskurser och seminarier använder ganska mycket vad som är fritt tillgängligt på internet och laddar dig galen priser för att avslöja dessa mig Om min vän hade sagt till mig innan han betalade avgifterna hade jag övertygat honom om att inte gå. Nu har han förmodligen insett att han är bortkastad 3000 för ingenting plus kostnaden för flygbolaget ticked plus hotel. Honestly, I don Jag har problem med Greg Secker som säljer valutakurser och seminarier som är bra på honom. Men jag har problem med det vanliga och mentala priset för den kursen han tar. Och jag tror att det är blodigt löjligt och om du börjar trading forex, så Är bättre att sätta pengarna på ett levande handelskonto och lära av skolan av hårda slag för att få en riktig smak av vad forex är och att tjäna pengar i forex är inte lätt du behöver vara disciplinerad. Och om dessa människor som betalade alla pengar Gjorde sina läxor så kunde de faktiskt se att all information de behöver hittas fritt på internet. Det tar bara tid för dig att få allt och knyta dem ihop så att du kommer att förstå Inte komplicerat alls. Min vän sa att det var ungefär 20 -30 eller så folk som deltog Seminariet Han berättade också för mig att de var mestadels gamla människor, möjliga pensionärer, letade efter ett sätt att tjäna pengar för att behålla dem under de få år som de har lämnat på jorden. Nu är det tragiskt, det blir inte 3.000 från gamla människor Allvarligt. Tänk nu på det, det är 60 000 i intäkter där för 20 betalande människor och sedan för ett en-dagars seminarium. Och självklart gör Greg Secker många av dessa slags seminarier om året. Så du kan göra summan. Det lägger till. Men dude 3.000 för en kurs seminarium Där den informationen kan hittas fritt online. För några år sedan frågade jag honom om han gjorde några framsteg och gissar vad Ingen alls Han sa till och med att de har en annan nivå förstås kan han uppgradera men göra Du vet vad kostnaden är 15 000 freaking dollar om jag minns den siffran korrekt. Men den typen av pengar är bra för att öppna ett handelskonto och om du kan använda strategierna för handel med prishandel med rätt riskhantering kan du Öka den till 30 000 eller så i 6 månader Du borde aldrig betala 3000 för en valutaseminarium eller kurs. Min vän hade gått på kursen, lärde sig strategin Greg Secker hade lärt sig och tillämpat det och det fungerade inte för honom Till sist gav han sig bara upp och började handla med pris Handling som han hittade var mycket mer tillförlitlig än vad som lärdes av Greg Secker s Knowledge To Action Trading Firm. Inte sugen på att köpa dyra valutahandelskurser, nästan all information du behöver kan hittas fritt online Och har du egen läxa Lär dig själv, lära dig, titta på youtube, det finns massor av videor om forex trading. För att tjäna pengar i Forex trading, behöver du verkligen göra detta. Hitta en enkel och pålitlig Forex trading strategy. Study Forex och demo Handla ett tag tills du är säker på att handla live. Fund ditt handelskonto med tillräcklig handelskapital och handla det med ditt handelssystem och du måste ha bra riskhanteringspraxis på plats eftersom du kan blåsa ditt konto om du inte gör det Gör det. Det är allt det är ingen dyr programvara, handelskurser eller seminarier. VÄNLIGA RÄDDNINGAR OCH ARTIKLAR OM GREG SECKERS VETENSKAP FÖR ÅTGÄRD HANDELSFIRM. En annan man gjorde en Greg Secker Review på länken nedan. Här är en annan. Har betalat för kurser eller handelssystem vanligtvis inte över 100 så att jag kan lära eller se saker i andra människors perspektiv och även öka min kunskap och jag tänker inte göra att ingen tvingade mig att köpa dem, men saken är att de inte var dyra Några av de kunskaper jag förvärvade använder jag idag och min kunskap har ökat som ett resultat Men jag känner till ett handelssystem eller handelskurs eller en handelsprogramvara är löjligt dyr när jag ser en. Tyvärr vet många nya valutahandlare inte det här och de Spendera mycket pengar att köpa i dessa saker och när det inte fungerar, spenderar de lite mer pengar på en annan. Så om du är nybörjare, don t skynda till att köpa dyra valutahandelskurser och seminarier och valutahandelsprogram Om du gör det kommer du att dela bort med dina hårt förvärvade pengar och bara för att inse senare att du har spenderat pengar på något du aldrig kommer att använda. Internet är ett massivt bibliotek av handelssystem och valutahandel där du Kan forskning gratis Gör din läxa och don t alltid leta efter nästa glänsande objekt. Det finns ingen helgrader handelsprogramvara eller handelsstrategi där ute, tro mig när jag säger detta Om det finns valutahandel system till salu där ute eller programvara för Köp, köp dem för att tillfredsställa din nyfikenhet och kanske öka din kunskap där det inte är något problem med det men spendera aldrig mer än 500 för att betala för ett handelssystem Jag tror att det är för mycket. Du kommer äntligen att slå sig ner med ett system som du kommer att vilja Kanske från din egen forskning Det finns många Forex trading strategier som jobbar på denna webbplats, gör din forskning, prova dem och använd vad du gillar Det är allt gratis Läs mer om prishandelshandel där massor av prishandlingshandel st Rategies här också. Tänk två gånger när du ser alla dessa dyra valutahandel seminarier och kurser Kom ihåg att det finns massor av information om valutahandel gratis på internet, varför kan du inte lära dig det själv istället för att betala någon en stor bit av Dina pengar för att lära dig att lära dig när du gör det gratis. Om du vill betala för Greg Seckers valutahandel, gör du det. Du kan lära dig någonting Inget stoppar dig. Den här mannen kunde göra dig rik eller kunde han. Sunday 12 Februari 2012 00 04 GMT. I ett litet konferensrum på ett Marriott-hotell, intill Canary Wharf i London s Docklands, sitter 11 ambitiösa valutahandlare och lyssnar på en man som påstår sig ha hemligheten att få obegränsad rikedom. Jag lovar er, så länge du följer vad jag gör, du ska tjäna pengar. Det är väldigt svårt att inte tjäna pengar, säger presentatören Gurdas Singh från ett coachingfirma som heter Knowledge to Action. Lita på mig när du börjar handla , Dina familjemedlemmar kommer att ge dig pengar för att börja handla för dem. I slutet av dagen ger bankerna dig ingenting. Du får inte göra någonting för att det är ett slöseri med tid. Singhs stigning förbättras av det imponerande påståendet att prins William spelar för företagets polo-lag plus en glatt reklamfilm med en blomstrande voiceover som liknar Hollywood-filmtrailer. Filmens berättare introducerar ägaren till Knowledge to Action s, internationellt välrenommerade värdeskapningsekspert Greg Secker, innan han flyter en fantastisk möjlighet med Över 4tn handlas dagligen är den största möjligheten i mänsklighetens historia här för att ta det. Det är svårt att inte vara lite imponerad, och många av Marriott-deltagarna verkar intresserade av att betala alm Ost 2.500 för att skriva in på introduktionskursen Men utanför mötesrummet framträder en mer spännande historia. Kännskap till Action Holdings styrs av Secker, som företagets hemsida introducerar som en ivrig polospelare, far till Santiago, filantrop och grundare av Kunskap till Action Foundation som bor i London med sin underbara flickvän Katherine Scott. Företagets konton visar att dess högsta betalda direktör nästan Secker fick 2 2m 2009 då koncernen gjorde vinst på 738194 och 1 6m 2010 när Företaget gjorde en förlust på 1m eftersom tillväxten gjorde det möjligt att investera i ett nytt australiskt dotterbolag. Marknadsföringsmaterialet fortsätter i en välbekant själ. Med samma handelsstrategier som upptäcktes på hans resor runt internationella handelsgolv växte Gregs personliga konton I en sådan utsträckning att han bestämde sig för att lämna investeringsbankvärlden. Han var redan en rik man, Greg, som vice vice president för Mellon Financial Corporation vid th En ålder på 27 år för att skapa ett handelsgolv hemifrån. Den här bilden förbättras av webbplatsen s i pressavsnittet, där länkar till artiklar om Secker och hans företag innehåller en intervju där han berättar en finansiell hemsida om hans tidshanteringshandel Golv Det kombinerar för att skapa ett intryck som kan leda till att Secker var en näringsidkare på Mellon nu Bank of New York Mellon Var han. Efter upprepade obesvarade frågor som frågade vem Secker hade handlat för, gav Knowledge to Action ett uttalande. Det sa herr Secker S bakgrund anges tydligt på Knowledge to Action s hemsida. Det finns inget påstående om att Secker var en näringsidkare hos BNY Mellon och Secker gör inget sådant krav. Dock arbetade Secker för Mellon, så det är tänkbart att han lärde sig av handlare Och använde lektionerna för att lära andra. Kännskap till Action s webbplats skryter med många glödande testimonials, inklusive en från Leslie Leung eller Lang två stavningar ges på webbplatsen, började en före detta inredare jag lära mig Ing i valutahandel när jag arbetade säger hon När jag kände att jag var övertygad, bestämde jag mig för att avgå från arbete och handla heltid, jag skulle definitivt rekommendera den här kursen till människor. Det är en fantastisk läromiljö. Det finns mycket mer längs liknande linjer Och det verkar finnas situationer där handlare riskerar kunskap till aktionsfonderna. Sidan lägger till att Secker personligen äger ett av de mest framgångsrika privata handelsgolvene Live Trading Floor Ltd som sysselsätter heltidshandlare med samma strategier som Greg lärde sig på sina resor runt handeln Världens golv Men det föreslår en uppenbar fråga hur är verksamheten rankad som högst resultat. De senaste kontona på Company House Show Live Trading Floor är helägt av Secker s Knowledge to Action Holdings Dotterbolaget hade netto tillgångar på bara 91 132 på 31 December 2010 och förlust under året 97 132. Dessutom innehar holdingbolaget räkenskaper för året som slutade 31 december 20 10, som godkändes i september 2011, utgjorde staten Live Trading Floor Limited inte någon handelsaktivitet under året. Det klarar inte riktigt med Singhs pitch till potentiella kunder på seminariet. Om det är lätt att lära sig att handla För 7 99 från en bok som köptes hos WH Smith, tror du inte att alla skulle göra det, han frågade att du måste vara på ett proffhandelgolvet eller komma in på vår pro trading floor. Trots ett svar från kunskap till handling, det Det är fortfarande inte klart hur Live Trading Floor klassas som högsta resultat. Företaget sa att handelsprestandan är bosatt i handlarens skattefria personalkonton och påverkar resultatet av hedgefonderindex. Det ska inte visas på Live Trading Floor-kontona. Denna uppenbara reticens för att diskutera specifika uppgifter om Secker s handelsuppgifter berättar en klocka med några ex-anställda, som föreslår att hans sanna talang säljs. En berättade Observer Knowledge to Action är en försäljningsorganisation men tack Olyckligtvis är majoriteten av de som deltar i ett gratis seminarium försiktig med de upprepade löften om obegränsad förmögenhet för liten investering och nästan inget arbete, och är äntligen räddade av timeshare-stilen på slutet. Tyvärr, för varje seminarium, är cirka 10 personer inte störda. Med tanke på omfattningen av marknadsföringen och det stora antalet gratis seminarier som körs över Storbritannien, hamnar många människor från varierande demografi över 2000 för en kurs som kan Inte göra dem några pengar och kommer nästan definitivt inte att göra dem den typ av stor inkomst som säljs till dem på de fria seminarierna. Den besvikelsen har lett till många negativa recensioner av kurserna som publiceras online. Men andra ex-anställda insisterar på att det lärda innehållet är Bra, men de som presenterar tillfälligt enormt överdrivet med vilken delegater kommer att kunna göra stora vinster. De säger också att det avgörande coachingselementet ofta försummas för att försöka sälja ytterligare kurser, som Momentum Coaching på 2,220 eller Master Trader på 6,596.Kerry Twite, som betalade 2.396 40 för en kurs för handelshögskolan förra året, sa Kursen förklarade grunderna för handel och gav mig en komplett nybörjare ett par basi C handelsstrategier som jag kunde börja använda genast På forumet var min mening att källan till mycket av den negativa kritiken var mestadels missnöjda få-rika-snabbt typer som hade deltagit i kursen letar efter den heliga handelskalen Sanningen Är att det inte finns någon helig graal. Där du kan kritisera är att försäljningen är lite uppenbar och tunghändig ibland. Och du fick förnuftet att vissa av de påståenden som gjorts med avseende på kapitalutveckling, sportbilar och så vidare kan vara överdrivna. Kännedom Till Action gav en lång lista med kundbevis, vilket tyder på att det finns många som har hittat kurserna värdefulla och hävdar att de handlar lönsamt, medan det sägs att det varken lovar eller garanterar framgång. Företaget lade till omkring 100 000 individer Har deltagit i kurser som drivs av kunskap till handling runt om i världen. De allra flesta har haft kurser och funnit att de är mycket professionella, informativa och bra valuta för pengarna. Vi har haft ett litet antal deltagare som upptäckte att handel inte var för dem och därför Kritiserade därefter utbildningen. Det är tyvärr oundvikligt när siffrorna är så stora. Vi har utvecklat ett starkt varumärke med tusentals nöjda kunder och kommer att vidta rättsliga åtgärder för att försvara vårt rykte kraftigt om det behövs. Ansvarsbegränsning Eventuella råd eller information på denna webbplats är endast allmänna råd - det Tar inte hänsyn till dina personliga omständigheter. Var vänlig och gör inte handel eller investera uteslutande på denna information. Genom att se material eller använda informationen på denna webbplats godkänner du att detta är allmänt utbildningsmaterial och du kommer inte att inneha någon person eller enhet som är ansvarig för Förlust eller skada som härrör från innehållet eller det allmänna råd som tillhandahålls här av Learn to Trade Market Pty Ltd, det är anställda, styrelseledamöter eller medlemmar. Tillgångar, optioner och valutakurshandel har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara Medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Don t handla med pengar du kan ta Fford att förlora Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer, spot valutor, CFS, alternativ eller andra finansiella produkter Det görs ingen uppgift att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras i Något material på den här webbplatsen. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. High Risk Warning Forex, Futures och Options trading har stora potentiella fördelar men också stora potentiella risker. Den höga hävstången kan fungera mot Du och du Du måste vara medveten om riskerna med att investera i forex, terminer och optioner och vara villiga att acceptera dem för att handla på dessa marknader Forexhandel innebär stor risk för förlust och är inte lämplig för alla investerare Vänligen Handla inte med lånade pengar eller pengar som du inte har råd att förlora. Alla åsikter, nyheter, forskning, analys, priser eller annan information som finns på denna webbplats tillhandahålls som gen Ral marknadskommentar och utgör inte investeringsrådgivning Vi accepterar inte ansvar för förlust eller skada, inklusive utan begränsning till eventuell förlust av vinst, vilket kan uppkomma direkt eller indirekt från användningen av eller förlita sig på sådan information. Kom ihåg att det förflutna Prestanda för något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Greg Secker Forex. Han började i ett jobb som IT-handelstekniker för Thomas Cook Financial Services på en valutahandeln. När han märkte hur mycket handlarna tjänar, Ville ha på Forex trading-åtgärden så började han lära sig att leverera valutapriser till kunderna i realtid med större noggrannhet kallat Virtual Trading Desk En stor del av VTD: s framgång berodde Greg på att lära sig att handla och integrera Forex trading strategier som används på Thomas Cook s trading golv till en användarvänlig plattform redo för framgångsrik valuta trading. In 2003 beslutade Greg att lansera sin ve Ry egen Forex Trading Training Firm, Lerant to Trade Den viktigaste skillnaden mellan vad Greg hade etablerat och vad som för närvarande erbjöds i Forex trading trainer miljön var en kombination av en träningsmiljö som också inkluderade ett handelsrum där eleverna kunde lära sig först - Hand om hur man handlar i en verklig handelsmiljö. Under 2009 hade Learn to Trade kontor i London, Sydney, Johannesburg och Capetown. Företaget var finalist i London Excellence Awards 2010 och hävdade 49: e plats i 2010 Sunday Times Fast Track 100 utmärkelser för 2012 och 2013 Lär dig att Trade blev röstad som den bästa FX-utbildaren. Sedan 2003 har över 100 000 personer deltagit i Lär dig att Trade. Learn to Trade är pionjärer när det gäller att lära ut Forex trading strategier Många Forex trading utbildning specialister blir pedaling bli rik Snabbsystem som involverar komplicerad programvara i kombination med klassrumsinlärning Lär dig att Trade tar ett annat tillvägagångssätt genom att lära dig de strategier som de behöver för att jag ska kunna lära mig N-plats, vilket ger dem verkliga affärsupplevelser medan de börjar navigera i Forex trading. Greg tror starkt att handlare behöver veta vad som händer med investeringen när de tar vissa åtgärder och varför de behöver förstå vad som händer i Market. By att ge sina delegater chansen att lära sig grunden för Forex trading i ett klassrumsmiljö och sedan ge dem möjlighet att uppleva undervisning med vägledning av erfarna näringsidkare vid deras sida, kan handlare som precis börjat kunna ställa vad De lär sig att träna i en stödjande miljö Det hjälper dem att få de praktiska färdigheter de behöver och det förtroende som krävs för att handla med ett nivåns huvud som också innebär att veta när man inte ska handla. Alla utbildare på Learn to Trade är erfarna handlare från antingen Bankindustrin eller personer som framgångsrikt har gått i pension och handlar nu på egen hand medan de handlar från hemkontor, tycker många fortfarande om att vara bei Ng kunna handla i en miljö med andra människor som de kan diskutera marknaderna med och dela handelsstrategier. Lärande Forex tradingstrategier handlar inte om att studera innehållssidor inuti. Medan du behöver en solid grund och en allmän förståelse för de grundläggande Koncept är det också viktigt att vara anpassningsbar och flexibel samt villig att lära sig nya saker. När olika förutsättningar uppstår kommer företagen ständigt fram med nya handelsalgoritmer och robotar. Läs mer om handeln förstår hur viktigt det är för deras handlare att hålla sig uppdaterade Av alla marknadsuppdateringar och för att säkerställa detta händer utbildarna får nya träningshandböcker varje gång en uppdatering sker och de deltar också regelbundet i specialutbildningseminarier. Som Greg s-företaget har vuxit, så att träningsalternativen är tillgängliga för att lära sig att Trade delegates Inte alla vill tillbringa sina dagar limmade till sin datorskärm, och så lära sig den slutliga handelsstrategin till tids fattiga ind Ividuals har visat sig vara mycket framgångsrik. Att kunna identifiera behoven hos näringsidkare som vill lära sig att handla Forex och att framgångsrikt kunna göra det är testamente till Greg Secker s träningsprogram. Att lyssna på feedback från personer som har deltagit i Learn to Trade s Program checkar ut reel av real-life testimonials. Greg uppmanas ofta av media att diskutera viktiga frågor som berörs Forex trading Han är talad på några av världens största kanaler, inklusive CNBC och Bloomberg. Greg reser regelbundet för att prata vid ett nummer Av händelser under året arbetar tillsammans med människor som T Harv Eker och Tony Blair. Greg talade nyligen på Anthony Robbins Wealth Mastery-program och National Achievers Congress i Asien. Greg Secker är inte bara vördad som en pionjär i Forex trading, men han är också den Grundare av Knowledge to Action Foundation, en ideell organisation som hjälper till att förbättra livet för barn runt om i världen. När Greg inte pratar, handlar eller Arbetar med sin grund, han spenderar tid med sin son, Santiago och fru, Katherine Scott, som grundade grunden för kunskapen till handlingsstiftelsen. För att bli en framgångsrik näringsidkare måste du ha rätt inställning och inte låta dig själv Styras av dina känslor En del av det vi gör på Learn to Trade är att visa nybörjare hur man sätter in en Forex tradingplan som inte leder dig till att fatta irrationella handelsbeslut som i slutändan kan leda till att du förlorar din investering. Vi är verkliga Handlare som vet vad som krävs för att tjäna pengar Forex Genom att lära av det bästa får du inte bara ta reda på hur man identifierar rätt inmatnings - och utgångspunkter, utan också hur man planerar framåt och förblir på nivå med trycket. Greg Secker s visionära idé om Att ha ett levande handelsgolv som en del av inlärningsmiljön innebär att genom att delta i ett av våra program förstår du inte bara de viktiga grunderna och grunderna i Forex trading, men du kommer också att ha en djupare förståelse De signaler som Forex-handlare använder. Tusentals människor runt om i världen har lärt sig Forex tradingstrategier och uppnått sina ekonomiska mål genom att delta i en av Gregs Learn to Trade-program. Få ombord idag och ta reda på hur du kan handla Forex och öka din Kassaflöde. Vill du veta mer om vad Lär dig att Handels s utbud av program kan erbjuda dig Varför inte delta i en av våra GRATIS två timmars verkstäder På bara två timmar lär du dig hur handlare kan tjäna en solid sekundär inkomst från handel på Forex Marknaden för så lite som 30-60 minuter per dag. Registrera nu och säkra din plats vid nästa Lär dig att Trade Forex Workshop nära dig.

No comments:

Post a Comment